lördag 16 februari 2008

The pilot..

Jag är en snusare. Jag tycker snus är gott. Jag har inte för avsikt att sluta.
Med denna blogg vill jag inte att flera ska börja snusa, i synnerhet inte kids. MEN jag kommer att romantisera och berätta om njutningen som snus ger. När jag nu sitter med en grov lös som lagt sig till rätta i snusgropen och rinner precis lagomt mycket, så det kommer ner små korn som man kan bita på, kan jag inte annat än njuta. Njuta av snusen, njuta av livet.

Dagens hittils bästa snusar:
-Morgonsnusen
-på-maten-snusen. Maten var synnerligen angemän men jag såg mest fram emot var att få lägga upp en stor och god lössnus.

Troligen kommer kvällssnusen efter tandborstning och listerine smaka helt sagolikt, en stark konkurrent till ovan nämnda.

1 kommentar:

gubbfan sa...

Ja! så uppdaterar vi hela detta spektakel lite granna!
yours truly robin